Sunday, November 3, 2013

3/11

IMG_0194
Heissan kaikki! Oon nyt ihan innoissani kun pääsin taas postaileen. Kuvasin tänään muutaman jutun mitä oon ostanu lähiaikoina. Kamerasta loppu akku kesken kaiken, ja kun jatkoin kuvailua niin valo ei enään riittäny. Joten pari jutskaa jäi kuvaamatta. Mutta ei anneta sen häiritä! Anyveis, molemmat shortsit on kirpparilta. Vasemman puoleiset makso 4e ja oikeet 2e. Ei paha ei paha. 
IMG_0190
Mun kuulokkeet meni taas rikki, joten käytiin ostamassa heti uudet. En nimittäin pärjää ilman kuulokkeita! Nää on jo kolmannet ihan samanlaiset vuoden sisään. En tingi laadusta hehh...
IMG_0193
Flanelli, kirppari, 4e
IMG_0111
Ostin Tampereelta vihdoin tangle teezerin. Oon halunnu jo pitkään testata tota ja totesin sen ihan hyväksi. En silti ikinä vaihda pois mun luonnonkuituharjaa
IMG_0117
T-paita, H&M, 7.95e

Lisäks ostin Cubuksesta ihan basic tummansinisen hupparin ja ginasta topin. Ne tuutte näkemään luultavasti asukuvissa tms. Jätän kuulumisten kertomisen toiseen väliin ja lähen hakemaan ruokaa, palaillaan!

No comments :

Post a Comment