Sunday, November 17, 2013

meikkipostaus


IMG_kollaasi3272
Hyvää sunnuntaita! Päätin tylsän päivän kunniaks tehdä jonkinlaisen meikkipostauksen. Tässä näkyy oikeestaan lähes kaikki meikit mitä käytän. Mulla löytyy vielä hirvee läjä muitakin meikkejä mitä en enään käytä. Näitäkään kaikkia en laita joka päivä, mutta silti kulkevat mukana. Otin suurinpirteen vaihe vaiheelta kuvia mun perusmeikistä. Alla vielä kuva musta ilman meikkiä.
IMG_1132
Mulla on luonnostaan aika hennot kulmat ja epätasaisen värinen iho. Mun posket punoittelee vaikka ei oiskaan kuuma tai kylmä. Muutoin mun iho on ihan hyvä, mutta T-alueelta löytyy epäpuhtauksia.
IMG_kollaasi2379
1. Meikkivoide. Mulla on kolme erilaista meikkivoidetta. Cliniquen meikkivoidetta laitan silmien alle, koska se on kevyttä. Kahta muuta sekoitan keskenään ja levitän koko naamalle. Jos en laita meikkivoidetta ollenkaan, käytän tota Lumenen sävyttävää kosteusemulsiota. Toimii!
IMG_1133
IMG_kollaasi7233
2. Peitepuikko ja valokynä. Meikkivoiteen jälkeen laitan yleensä valokynää silmänalusiin ja nenänpieluksiin. Peitepuikkoa käytän mahdollisten finnien/näppylöiden päälle jos meikkivoide ei niihin riittänyt.
3. Puuteri. Sitten levitän puuterin koko naamaan.
4. ja 5. Aurinkopuuteri. Käytän sillon tällöin myös aurinkopuuteria. Kesällä enemmän korostamaan rusketusta. Talvella laitan sitä yleensä vain, jos en laita meikkivoidetta ja haluan naamaan vähän väriä.
IMG_1190
6. Kulmakynä, ripsari ja sävyttävä huulirasva. Seuraavana muotoilen kulmat. Mulla on kahden väristä kulmakynää. Ensin laitan tummempaa ja sen päälle vielä vaaleampaa. Sitten taivutan ripset ja yläripsiin laitan yleensä vedenkestävää ripsaria ja alas normaalia. Lopuksi vielä huulirasva ja valmis!

No comments :

Post a Comment