Tuesday, November 26, 2013

bitch pleaseee


IMG_kollaasi2938
Aurinkoinen päivä ja aurinkoinen minä. Meille on vihdoin tullu pysyvät lumet ja pakkaset, jihuu! Olin niin kyllästyny siihen harmaaseen kurapaskakeliin. Ulkona on ollu kirkkaampaa ja aurinko on paistanu viimesenä parina päivänä muutaman tunnin. Piristää mieltä kummasti. Sunnuntai aamuna kun avasin ikkunan, niin aurinko oikee sokas mut. Näitä aamuja ois kiva saaha lisää, kouluaamuina on vaan pilkkopimeetä kun lähden liikenteeseen. 
IMG_kollaasi7122
Sanakoetta ja selfietä. Yks asia mikä ärsyttää on se, että jokaiselle ruotsin tunnille pitää opetella 15 sanaa ja aina saattaa olla koe. Ihmeen hyvin oon kyllä jaksanu lukee niitä! Muutenki ysi on tuntunu hirveen rennolta, meille ei tuu paljon paskaakaan läksyjä eikä muitakaan tehtäviä. Paitsi huomiseks pitäis kirjottaa äikän aine.. tai sit mulla on vaan tää tunne, koska viivytän mun kouluhommia aina. TAI kaikki hommat tehään keväällä hirveellä kiireellä. Btw, aine pitäis olla huomenna valmis. 
IMG_kollaasi2122
Erään yön kävelyretki, jolloin tietenkin sattui satamaan kaatamalla. Mutta tadaa löysin sateenvarjon mun repun pohjalta! Oon varmaan ennenki sanonu, että vihaan asua täällä korvessa. Kaikki muut asuu ihmisten ilmoilla ja mää oon aina se joka joutuu raahautumaan kaikkialle. Jos menee myöhäseks, niin sitten jalkasin. Koulun bussikortti on perseestä, menee 23:00 kiinni. Yrittääköhän koulu houkutella sillä keinolla porukan kotiin aikasin? Entiiä. 
IMG_kollaasi3289
Uusia meikkejä ja tänään coffarissa kahvilla/kaakaolla. Meillä oli tänään koulua 8-14 ja tiistai on mulle silti melkeempä viikon raskain päivä. Koulun jälkeen menin extemporee Camillan ja Kielon kanssa keskustaan. Yritettiin ettiä heille mekkoja, ja mä löysin kivan villatakin ja pari siistiä paitaa. Mun piti olla ostolakossa jouluun asti, mutta ikinä ei voi tietää myydäänkö kyseisiä paitoja enään silloin. Mulla on vielä palkkarahoja jäljellä ja kerrankos sitä eletään joten miksei. Ja mun lempparimeikit oli tarjouksessa -40% joten ne ootti mun pöydällä kun tulin kotiin. Nyt laitan jumpinin päälle ja kirjotan varmasti tosi inspiroivan aineen opettajalle! Taikka inspiroidun ite selaamalla WeHeartItia.

2 comments :

  1. kiva postaus ja kivat kuvat, mut mua jäi häiritsee ku sanoit et koulun bussikortti on perseestä, ku kannattaa miettiä että kaikki ei saa koulusta bussikorttia jolla kulkea!

    ReplyDelete
  2. Kiitti! :) ja totta! Oon tietty kiitollinen siitä että saan ilmasiks kortin jolla pääsen suurimmaks osaks kulkemaan, mutta sillon ärsyttää kun se menee kiinni ja joutuu käveleen :D oon varmaan tottunu pääsee sillä kortilla jokapaikkaa

    ReplyDelete