Friday, November 29, 2013

BOYS

IMG_1108
IMG_1112
IMG_1136 IMG_1141 IMG_1149 IMG_1150
Moikka kaikki! Musta on ihan sika outoa olla perjantai iltana kotona. Johtuu siitä, että keskiviikkona mulle nousi 39 asteen kuume ja kurkku on kipeä. Oon ollu siis pari päivää kotona. Täksi päiväksi mulle oli varattu kampaaja, jonne mun oli pakko jaksaa raahautua. Koko päähän laitettiin vaaleita raitoja, sävytettä ja latvoja leikattiin vähän. Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, ja toivottavasti mun ei tarvi pitkään aikaan värjätä näitä. Eikä mulla oo ikinä ollu näin vaaleita hiuksia! Osa raidoista on platinan värisiä. Toivottavasti saan otettua viikonloppuna kuvaa luonnonvalossa, sillä ylemmissä kuvissa hiukset kellertää. Kiitos mun huoneen valon. Tänään oli taas ihana auringonpaiste ja teki mieli mennä ulos kuvailemaan. Nyt käyn mun suklaalevyn kimppuun ja alan kattomaan leffaa, hyvää viikonloppua!

No comments :

Post a Comment