Monday, March 16, 2015

SUSHI NIGHT

IMG_0785
IMG_0777 IMG_0774 IMG_0779
Kuten sanoin jo aiemmin, perjantaina vietettiin tyttöjen kanssa sushi-iltaa! Mentiin tottakai nyyttärimeiningillä, eli jokainen toi jotakin. Kokoonnuttiin koko porukalla Kiialle ja meillä oli tosi hauskaa koko illan! Mulla oli oikeesti seuraavana aamuna vatsalihakset vähän kipeät (entiiä onko mulla oikeesti niin huono kunto vai vaan harvinaisen hauskaa) mutta veikkaan jälkimmäistä! En ollut ikinä ennen syönyt sushia, joten tää oli mulle kokonaan uusi juttu. Mua oikeesti pelotti maistaa sitä, mutta loppujen lopuksi se oli yllättävän mautonta jopa! Ajattelin sen olevan hirveän voimakkaan makuista, mutta päinvastoin. En osaa sanoa mitä mieltä olin, ehkä hieman liian eksoottista mun makuun. Lähinnä merilevä ja soijakastike ei oikein napannut, mutta aion kyllä ehdottomasti tehdä silti uudestaankin!  Eli tosi onnistunut ilta ja toivottavasti jatkossakin pidettäisiin näitä vielä useammin.
IMG_0792 IMG_0803 IMG_0795

No comments :

Post a Comment