Wednesday, April 30, 2014

divergent

IMG_1678 IMG_kollaasi3483 IMG_1857 IMG_1899
Heippa pitkästä aikaa! Oon pahoillani tästä parin viikon hiljaisuudesta, ja lupaan ryhdistäytyä! On ollut paljon tekemistä, eikä ylimääräistä aikaa oo pahemmin jäänyt. Kaikki aika tietokoneella meni kirjailijakansiota näpytellessä, mutta nyt se on vihdoin valmis! En muista kaikkea mitä oon näiden kahden viikon aikana tehnyt, mutta päällimmäisenä mielessä on pääsiäinen, jonka vietin mun enolla Jämsässä. Ennen reissua leikkasin myös vähän mun hiuksia, ja pääsiäisen jälkeen kävin hiushoidossa. Se oli semmonen erikoishoito, jossa hiukset käsiteltiin kosteuttavilla ja korjaavilla aineilla. Suosittelen todellakin, eikä hintakaan oo paha! Pääsiäisen jälkeen oon ollut myös kuumeessa, ja oon edelleen. Kirjailijakansion parissa on myös mennyt aikaa, mutta sunnuntaina käytiin taas aika extemporee Teemun kanssa leffassa. Katottiin toi Outolintu, joka oli kyllä tosi hyvä! En oo varma juhlitaanko vappua tänään, huomenna vai molempina päivinä, mutta mun vapun vietto on tähän asti mennyt kavereiden kanssa ulkona. Koulussa oli pukuteema, jossa tytöt pukeutu pojiks ja vastaavasti pojat tytöiks. Vaihettiin Teemun kanssa vaatteita, ja laitoin vähän meikkiä pintaan! :D Illalla ajeltiin ja käytiin moikkaamassa kavereita yötivolissa. Hauskaa vappua kaikille!

No comments :

Post a Comment