Tuesday, May 13, 2014

1st blogpost of MAY

IMG_1925 IMG_1926 IMG_1918
Heissan! Kerroin viime postauksessa, että oon kuumessa. Sen jälkeen tosin mun kunto huonontui aika paljon ja kuume nousi taas sinne 40 tienoille. Maanantaina menin lääkäriin ja ensiavun kautta olin osastolla sitten neljä yötä. Ei ollut ihan mitään hirveen herkkua, mutta aattelin kertoa, koska tämän takia en oo voinut postailla. Perjantaina pääsin kuitenkin kotiin, mutta joudun lepäämään vielä monta viikkoa. Mulla on siis pusutauti eli mononukleoosi, ja aika raju sellanen. Tää voimattomuus/väsymys voi kestää vielä viikkoja vaikka kuume on nyt laskenut, onneksi. Kameraan en koskenut koko aikana, jonka takia kuvasaldo on aika köyhä. Mutta tästä on suunta ylöspäin! Mulla on paljon kaikkia ideoita tän blogin suhteen, mm. tänään tein nopsasti uuden bannerin. Nyt kun oon kotona, niin mulla ois aikaa kuvata kuvapostaus, jos saisin vielä vähän lisää kuvausideoita. Joten niitä siis kiitos! Äitienpäivänä eli sunnuntaina käytiin mummolassa syömässä ja tänään jaksoin jopa mennä kauppaan, joka oli mun päivän kohokohta, hah :D Tällä hetkellä keskitän mun voimat viimeisten kokeiden suorittamiseen, joita käyn koululla aina jaksamisen mukaan tekemässä. Huomenna ois tarkotus mennä tekemään enkun valtakunnalliset ja perjantaina yrittäisin olla jo koko päivän koulussa. Mutta katsellaan, koska tällä hetkellä viiden minuutin seisominenkin on jo melkonen rasitus!

No comments :

Post a Comment