Tuesday, April 8, 2014

shoppings


IMG_1407 IMG_1409
Heissan! Tulin esittelemään vähän juttuja, joita ostin stadista. Tänään oli ihanan aurinkoinen ja lämmin sää, joten mentiin Camillan kanssa ulos ottamaan kuvia. Oli tarkotus kuvata vaan nää pari paitaa mun päällä, mutta kuvia kertykin reippaat sata. Löysin Helsingistä kivoja juttuja kesää varten! Muutaman paidan, maailman mukavimmat farkut ja täydelliset kuoret. Noi farkut on vähän kuin dr.denimit, mutta parikymppiä halvemmat! Tänä aamuna en ollut hirveän hyvällä päällä, koska mun puhelin ei ollut latautunut yöllä laturin temppuilun takia. Koulussa oli kuitenkin ihan mukavaa, tehtiin kotsassa unelmatorttua ja liikassa oli uintia. Yllätyin miten hyvin mun kunto on pysynyt, sillä uin 20 minuuttiin tasan kilometrin. Se piristi mua kummasti ja loppupäivän oon ollut tosi energinen ja pirteä. Nyt niihin ostoksiin! 
IMG_kollaasi0011 IMG_1473 IMG_1420
IMG_1422
hiusöljy Sokos, kuivashamppoo Kicks, ihonsävynheleyttäjä Sokos, Essie Millionails-lakka Anttila, kuoret Glitter, luomiväripaletti H&M
IMG_1492 IMG_kollaasi0013 IMG_1433
toppi H&M, toppi/napapaita H&M, napapaita Bikbok, t-paita Vans, farkut Gina Tricot
IMG_1643

No comments :

Post a Comment