Friday, October 11, 2013

työviikko

IMG_kollaasi2844
neule Carlings farkut Cubus huivi Cubus pipo Carlings
IMG_865
Rankan työviikon jälkeen päätin tulla lisäämään parit kuvat tältä päivältä. Otettiin aika paljon erilaisia kuvia, mutta olin jotenki hirveen nirsolla päällä. Viikko vierähti hesessä nopeesti ja ehittiin tehä vaikka mitä. Välillä puunattiin tarjottimia, sitten paistettiin vähän ranskalaisia ja välissä käytiin myymässä parit kerrosateriat. Saatiin tosi paljon kehuja ja toivottavasti sieltä irtois kesätyöpaikkakin. No se jää nähtäväks! Työpäivien jälkeen oon saanut myös aikaan enemmän, entiiä vaikuttaako koulu oikeesti noin paljon jaksamiseen. Tää viikko on melkeen tuntunut lomalta eikä oo vituttanut niin paljoa, koska aamuisin ei oo tarttenut mennä kouluun. Oon parina päivänä pyörinyt keskustassa, Riina oli meillä yötä tiistaina ja eilen kävin coffarissa Camillan kanssa. Tänään olin Mimosalla ja kateltiin elokuvaa. Tulin aikasin kotiin ja oon kattonut pari jaksoa Serranon perhettä. En ees meinannut muistaa että loma alko kunnes kaverit rupes kyseleen mitä teen lomalla, hah. Mulla ei oo mitään erikoisempia suunnitelmia, oon Riinan kanssa ainakin ja käydään ehkä stadissa. Aion myös ladata akkuja seuraavaa jaksoa varten ja käydä ehkä kylpylässä. Mutta nyt jatkan Serranojen parissa! 

No comments :

Post a Comment