Sunday, October 20, 2013

ja mitä jää käteen, sen hölmöstä ilmeestä naamassa näkee

IMG_kollaasi2303
IMG_4332
Lomat on nyt virallisesti lomailtu ja huomenna paluu arkeen ja koulun penkille. Fuck that shit. Tää aika vuodesta ja syyslomasta joululomaan on aina kaikista vituttavin. Ku meet kouluun 7:30 on pilkkopimeetä ja lähet himaan 15 on taas pimeetä. Kaikki valoisa aika päivästä ollaan siis koulussa.. Muutenkin ulkona on kylmä eikä porukka jaksa liikkuu missään, joten itekki kyyhötän kotona ihan hyvällä omalla tunnolla. Tottakai vois tehä jotain jos jaksais. Myös tää loma meni ihan ohi multa! Tampereen reissun jälkeen oon pitkälti vaan nukkunu ja syöny. Käytiin eilen veljen kanssa uimahallissa ja tänään ravintolassa. Halusin silti tulla tekeen postauksen ennenku arki alkaa vaikka mulla ei ollukkaan mitään kuvia eikä asiaa. Videon tekeminen tyssäs a) siihen, että en osaa editoida ja b) mun tiedosto on jotenki vääränlainen movie makerille ?? Mutta kyllä se sieltä vielä tulee. Nyt mun pitää juoda äkkiä tee loppuun enneku se jähtyy ja korjata takki, joka on ollut melken vuoden rikki.. niin tyypillistä mua. 

2 comments :

  1. Tosi hienoja kuvia ja banneri on kiva. Kirjotat tosi kivasti. :)

    ellajja.blogspot.fi

    ReplyDelete