Thursday, October 24, 2013

gänstalampi

IMG_kollaasi7343
Kahvilla ja uusi paita minkä kiikutin tänään kassan kautta kotiin. Pääsin tänään vasta neljältä koulusta ja päätettiin Pinjan kanssa mennä keskustaan kahville. Presso oli muuten pirun rauhallinen paikka, palaan varmasti uudemmankin kerran. Mulla oli myös jäänyt vähän rahaa Tampereelta, joten ostin tuon paidan hooämmältä. Olin kattonu tota jo aiemmin jklssä mutta en nähnyt sitä Tampereella. Täydellinen paita ja hintaa oli muistaakseni 17.95!
IMG_kollaasi3455
Hyväntekeväisyyttä ja täydellinen tiistai. En tienny että hooämmällä voi pyöristää ostoksen viis senttiä ylöspäin ja se rahaa menee jonnekki hyväntekeväisyysjuttuun? Ite oon ainaki pari kertaa antanu sen myyjän pyöristää, koska mitä vittua mää teen viidellä sentillä, haha. Mutta jos kaikki pyöristää omat ostokset, niin kyllä silläkin rahalla jotain saadaa varmasti aikaan. 
IMG_kollaasi3489
Mä ja Jasu tänään keskustassa chillailemassa. Mun piti aamulla ottaa kamera mukaan, mutta tietenki unohdin siinä kiireessä.. ois ollu kerranki aikaa ottaa kuvia. Oon ollu koko viikon menossa ja tullu iltasin myöhään kotiin enkä oo ehtiny tehä kotona melkeempä mitään. Just ja just läksyt ja kaikki pakolliset jutut. Huomenna on onneks perjantai ja meen varmaan kavereitten kanssa jonnekkipäin. Lauantain aattelin olla kotona ellei tuu taas jotain menoa, toivottavasti ei. Sillä sunnuntaina pyörähdetään Lahdessa. Mietin pitkään katonko jakson Serranoa mutta tein silti mielummin tän postauksen, koska entiiä ehdinkö ennen sunnuntaita kirjottelemaan. Nyt yritän tehä läksyt ennenko nukahan pystyyn, morojeens

No comments :

Post a Comment