Monday, October 20, 2014

photo posting part 1

Nyt tulee piiitkästä aikaa puhelinkuvia! Näitä on syys- ja lokakuun aikana kertynyt varmaan parisen sataa, joten oon karsinut näitä aika paljon. Vaikka osa kuvista on aika vanhoja, niin halusin julkasta nää kuitenkin, sillä puhelimella tulee kuvattua niin paljon. Tän viikon aikana tulee vielä pari puhelinkuvapostausta lisää, joten toivottavasti ette kuitenkaan kyllästy. Oon syksyn aikana postaillut niin vähän, että täältä pesee!
IMG_kollaasi2397
Uuden uutukaiset kengät oottelemassa käyttöön ottoa! // Kun mäkkärin mobiilisovelluksessa oli vielä kolikonheitto, niin siellä tuli käytyä vähän liiankin tiuhaan tahtiin.. // Me joskus..
IMG_kollaasi2938
Kun ulkona tarkeni vielä nahkatakilla // Äikän ykköskurssilla piti lukea vapaavalintainen romaani, joten valitsin Nälkäpelin kolmosen, sillä se jäi mulla vuosi sitten kesken // Yks ilta poikettiin "iltapalalle", sillä käveltiin sattumalta pizzerian ohi // Olin syyskuun alussa vähän kipeä, sillä vilustuin meidän lukion ryhmäytymisretkellä
IMG_kollaasi9383
Jonkun syyskuun aamun maisemaa // Koulukuvia // Lähdössä lenkille aurinkoisena sunnuntai-aamuna // Lenkin jälkeen tein itselleni ja Teemulle ruokaa, pasta carbonaraa!
IMG_kollaasi1333
Syyskuun 10. päivä vietettiin meidän 8kk päivää (oon vähän myöhässä, sillä nyt ollaan kuitenkin juhlittu jo 9kk päivääkin..), mutta parempi julkasta nää myöhään kun ei milloinkaan! Käytiin siis American Dinerissa syömässä, sekä sain kukkasen :)
IMG_kollaasi2398
Ihana auringonlasku // Joskus Teemun kanssa hesessä.. tais olla mun päähänpisto // Olin Teemulla yötä ja syötiin taas vähän herkkuja. Näitten kuvien perusteella ei koskaan syödä mitään terveellistä, mutta kyllä me oikeesti syödään :D Niistä vaan ei tuu ikinä otettua kuvia // Petäjävedellä stunttitapahtumassa
IMG_kollaasi3844
Tästä se taas lähtee, kesäkuntoon 2015 nimittäin! :D // Ja taas vähän herkkuja, mutta fysiikan kokeeseen lukeminen vaatiikin niitä // Lenkkeilyä ja snapchattia!

No comments :

Post a Comment