Sunday, October 19, 2014

höstlov

IMG_6556
IMG_6566
Varoitus: nyt on tulossa erittäin pitkä postaus! Ajattelin kertoa vähän mitä tein syyslomalla, sekä missä kävin. Elikkä, maanataina lähdin junalla Jämsään. Olin ensin mummolassa yhden yön, ja illan tein terveystiedon ravintoraporttia, sillä silloin oli viimeinen palautuspäivä. Aamulla tehtiin sämpylöitä ja omenapiirakkaa. Mummo oli tehnyt mulle myös kivan väriset lapaset! Tiistaista torstaihin olin mun enolla, jossa tein pihahommia, vaihdoin autoihin talvirenkaita ja laskin vähän matikkaa. 
IMG_6562
IMG_6563
Torstaina tulin junalla kotiin ja menin suoraan äitin kanssa syömään. Käytiin American Dinerissa ja oli taas kerran ihanaa ruokaa! Sen jälkeen oltiin hetki keskustassa, josta ostin myös yllä olevat lapaset ja laskupipon. 
IMG_6585
IMG_6588
IMG_6572
IMG_6577
Ostin keskustasta myös uudet mustat korkeavyötäröiset Dr.Denimit, sekä paidan. Vaikka noi farkut on aika huonolaatuiset, ne on silti kaikista parhaat päällä, joten aina pakko ostaa uudet! Teemu kävi syyslomalla laivalla, ja toi mulle tuliaisiksi ihanat VS:n hajuveden ja vartalorasvan :)
IMG_6591
IMG_kollaasi3297
IMG_6605
IMG_6622
Perjantaina lähdettiin Teemun kanssa bussilla Peurunkaan! Oltiin monta tuntia kylpylässä uimassa ja rentoutumassa, sekä syötiin allasbaarissa. Oli tosi mukava ja perinteinen lomapäivä!
IMG_6630
Eilen mentiinkin keskustaan pyörimään hetkeksi. Kävin ostamassa uuden naamarasvan, vyön ja paidan. Käytiin myös subissa! Siitä mentiin Teemulle hakemaan tavarat, sillä Teemu tuli meille yöksi. Katsottiin muutama jakso viime viikon Salkkareita, saunottiin ja laitettiin mulle noi Teemun ostamat ledivalot hyllyn alle. Katsottiin myös elokuva! Tänään ei tehty mitään erikoista, oltiin vaan täällä meillä. Tän illan oon istunut vaan pitkästä aikaa koneella. Sellanen oli mun syysloma! Sopivasti tekemistä, mutta silti rentouttava :) Tässä postauksessa oli varmaan ennätysmäärä kuvia, mutta toivottavasti ette kyllästyneet vielä fisheye-kuviin, sillä tällä obsulla on niin mukava kuvailla :) Hyvää lomaviikkoa teille onnekkaille, joilla se on vielä edessä! 
IMG_6631
IMG_6633
IMG_6638
IMG_6643
IMG_6644

No comments :

Post a Comment