Wednesday, August 13, 2014

BACK TO SCHOOL

IMG_5917
IMG_5877 IMG_kollaasi4552
Oon vähän myöhässä tän postauksen kanssa, sillä kouluthan alkoi jo maanataina, mutta ei se mitään! Maanantaina astelin siis vähän jännittyneenä Jyväskylän Normaalikoulun lukioon ja melkein tyylikkäästi myöhässä ensimmäisenä päivänä.. Mulla oli pari kaveria jo entuudestaan tuttuja samalla luokalla, mutta muita en ollut ikinä nähnytkään. Juteltiin niitä näitä, ja päästiin kotiin. Eilen ja tänään meillä on ollut ihan normaaleja oppitunteja. Tuntuu, että oon heti ihan pihalla kaikesta, mutta onneksi on vasta kaksi päivää takana. Tänään saatiin myös kauan odotetut uudet iPad Airit! Mulla on siis wifi+sim, joten voin käyttää tota missä vain. Oon lataillut jo jotain ohjelmia, mutta huomenna aloitan vasta maksullisten työohjelmien latailun. Aika jännää, että tehdään tabletilla kaikki esseet ja lähetetään ne suoraan opettajan iPadiin? Ehkä siihen tottuu ajan kanssa. Joka tapauksessa koulu on vielä aika jännää, mutta se puuduttava vaihe on vasta edessä. Tällä hetkellä tuntuu ihan mukavalta mennä kouluun, vaikka päivät onkin aika pitkiä. Tämmöiset kuulumiset tähän väliin, ja nyt lähden valitsemaan vaatteet huomisiin koulukuvauksiin!
IMG_5907 IMG_kollaasi9324
Kukkia rakkaalta <3
IMG_5906

No comments :

Post a Comment