Wednesday, December 18, 2013

mun keuhkot meni shokkiin noin raittiista ilmasta

IMG_1147 IMG_1151 IMG_1165
Otsikko kuvaa hyvin ensimmäistä tunnetta aamulla kun astuu ovesta ulos. Aivan jäätävä kylmyys! Lisäks on hirveen liukasta ja mun conssien pohjat on ihan sileät, joten joudun joka_ikinen aamu luistelemaan pysäkille hirveessä kiireessä. Se siitä. Mun oli ihan pakko tulla kirjoittelemaan ja muokkasin äkkiä pari kuvaa muutaman viikon takaa. Noissa kuvissa ei kyllä taaskaan oo mitään ideaa.. Jokatapauksessa tänään oli äikän koe joka meni ihan nappiin ja huomenna on viimenen koe ennen lomaa. Oon jaksanu sen takia lukea tänään ahkerasti, koska sitten ku pääsen lomalle nii voin olla tyytyväinen että jaksoin viimeseen asti! Mulla on myös kaikki motivaatiot kasvussa joka on ihme. Koulu, urheilu ja ruokavalio pääasiassa, mutta tähän blogiin pitäis vielä vähän sitä kaivella. Ehkä sekin on nousussa, koska mulla oli nyt ihan pakonomanen tarve postata. Perjantainkin aattelin viettää uimahallilla reenaamassa, enkä kavereitten kanssa. Ja onneks kohta ostan uuden kameran. Oon siitä jo nyt innoissani vaikka mulla ei oo sitä. Ei mulla mitään järkevää asiaa oikeestaan ollu, hyvät yöt!

No comments :

Post a Comment