Thursday, December 5, 2013

itsenäisyyspäivän tanssiaiset

IMG_1032
IMG_1033 IMG_1034 IMG_1035 IMG_1036 IMG_1037 IMG_1038 IMG_1039
Heippa ja hyvää itsenäisyyspäivää! Meillä oli tänään, torstaina, koulussa perinteisesti tanssiaiset itsenäisyyspäivän kunniaksi. Ei ollu normaalia koulua ollenkaan, vaan tanssit alkoi klo 17. Mulla oli pällä kokopitkä tummansininen mekko ja se oli täydellinen! Camilla laittoi mun hiukset päivällä ja meikkasin ite kotona. Idea siitä, että laitan hiukset kiinni tuli vasta tekovaiheessa. Mulla ei ollu aamulla vielä mitään tietoa miten laitan mun hiukset, tiesin vaan että kiharat ainakin. Sit löysin puhelimesta kuvan ja tadaa! Takana on siis pieni letti joka kiertää koko pään. Musta toi kampaus oli tosi onnistunu ja sopi hyvin. Jos mun hiukset ois jääny auki, niin ne olis liihottanu koko illan huonosti. Me nimittäin tanssittiin yli kolme tuntia melkeen putkeen! Kolme letkajenkkaa, muutama valssi, tangoa ja kaikkia parinvaihtotansseja. Oli ihan tajuttoman kivaa niinku aina! Tunnelma oli rento ja napattiin vierestä aina vaan joku randomi tanssimaan. Oispa meillä enemmän tansseja, mutta nää sattui olemaan meidän ysien vikat tanssiaiset yläkoulussa, ja vähän haikee olo. No vanhojen tansseja ootellessa! Yhteiskuvasta voitte bongata mut vasemmalta!

No comments :

Post a Comment