Sunday, July 7, 2013

smoothie

Viikko menny heinäkuuta ja viikkoon ennoo kirjottanu. Johtunee siitä, että on ollu tosi tylsä viikko ja kamera on pölyttyny vaan pöydällä. Oon mä muutamana päivänä jaksanu raahautuu iha ihmisten ilmoillekki, mutta suurimman osan ajasta oon vaa lorvinu omassa sängyssä. True loma! Tarviin rytmin ja tekemistä, sillä tällä hetkellä mun ainut tekeminen on haydayn pelaaminen ja serranoitten kattominen. Tänään olin kuitenki Mansun, Emman ja Tiinan kanssa köhniöllä lämpösen päivän takia, uitiin ja otettiin aurinkoa. Tytöt oli myös ostanu kokonaisen kookoksen jota yritettiin pari tuntia rikkoa. Voi sitä ilon määrää kun sieltä sisuksista vihdoin rupes virtaamaan maitoa! Mut se oli pahaa. Illasta keräilin sitte mansikoita ja tein niistä pirtelön. On mulla loppukesäks muutama ihan kiva juttu, kuhan ne ei vaan olis pelkkiä suunnitelmia ja ne saatais aikaseksi toteuttaa. Mun kesät vaan menee aina silleen että eka kuukausi höntsäillään, sitten tapahtuu herääminen, ja loppukesä mennään missä sattuu. Sama tänäki kesäsä! Ja nyt taas vähän haydayta ja serranoa...:D heh

No comments :

Post a Comment