Friday, May 25, 2012

something what i can´t believe


En voi uskoo et mulla on enää viikko seiskaa jäljellä!!! Tää vuos on menny ihan uskomattoman nopeesti, enkä olis halunnu vielä mennä kasille...:D Mun päivätki on ollu tosi kivoja ja en toisaalta malta oottaa enää viikkoo. 
Eilen menin koulusta suoraan Noomin ja Pinjan kaa keskustaan ja suoritin mun loput ostokset kesäks. Ostin ton ihan sairaan ihanan shortsipuvun, toiset farkkushortsit, urheilusukkia kesän lenkkejä varten, normisukkii ja turkoosin tuubitopin. Oon todellaki rakastunu turkoosiin ja se kyl näkyy :D Taijan saada kesäks sixpackin, naurettiin sen verran koko ilta (:  Mut tänä aamuna mulla oli taas hirvee olo mut menin kuitenki kouluu. Iha hyvä et menin, koska sain musan kokeesta 9+ ja matikantunnitki oli pelkkää koripallonpelaamista. En sit jäänykkää kaheks vikaks tunniks ku meillä oli joku örinäkonsertti...
Tänää oon varmaa vaa kotona, koska harkkoihinkaa ei oo asiaa silmien takia. Aamulla kuitenki starttaa auto 6.30 Lahteen näyttelyyn! Siellä menee varmaa kokopäivä ja sunnuntaina on pikkuveljen 7v synttärit. Siihen asti adios!

No comments :

Post a Comment