Sunday, May 20, 2012

challenges

1. Nominate 15 fellow bloggers / Nimeä 15 bloggaajaa
2. Inform the bloggers of their nominations / Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogeissaan
3. Share 7 random facts about yourself / Jaa 7 faktaa itsestäsi
4. Thank the blogger who nominated you / Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post / Lisää Versatie Blogger Award kuva 
blogipostaukseen
 
Kiitti haasteesta Elina, ja haastan mun kaikki lukijat! :)
 
1. Oon aika huono kertoo ittestäni, mut yritetään.
2. Tykkään pitää hauskaa, en tykkää sellasista ihmisistä jotka ottaa kaiken tosissaan ja itteensä.
3. Rakastan yli kaiken mun kolmea hamsteria ♥ Muutenki tykkään tosi paljon eläimistä ja oon aina halunnu omaa koiraa!
4. Oon saanu tän seiskaluokan aikana tosi montaa hyvää poikakaverii jolle voin oikeesti jutella kaikesta.
5. Tän päivän aikana oon huomannu mite riippuvainen oon mun puhelimesta! (nyt kun se on iskällä takavarikossa)
6. Ystävät on asia erikseen ♥ Vuoden aikana oon saanu 1234567890 uutta kaveria ja vietän niitten kaa tosi paljon aikaa!
7. Ei hitto tää viimenen on hankala. No tykkään matkustella, ja toivottavasti pääsen ysin jälkeen vaihtoon!
 
Sit toinen haaste!
 
Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.

- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Do not tag back to the person who has already tagged you.

Kiitos tästä haasteesta Netta! Kaikki halukkaat saa tehä (: Tässä siis pitää vastata antajan 11 kysymykseen ja valita seuraaville 11 uutta!
 
Netan kysymykset:
1. Mitä odotat tällä hetkellä eniten? Että kesäloma alkaa ja samalla elämä.
2. Parasta kesässä? Lämpö, saa olla vapaasti kenen kaa haluaa ja milloin vaan, saa uida, grillata ja nukkua taivasalla!
3. Jos saisit toivoa kolmea asiaa niin mitä toivoisit? Poikaystävä, että mulla olis joku kaveri joka olis ihan ylitse muiden ja että pääsisin matkustelemaan vielä kun oon nuori!
4. Jos et saisi asua paikassa, jossa nyt asut, missä haluasit asua? Australiassa :D Mut jos pitäis valita täältä suomesta, nii helsinki tai tampere.
5. Biisi, joka muistuttaa eniten viime kesästä? Varmaa joku Pienissä häissä tai On the floor :D
6. Ketä ihailet ja miksi? Mulla eioo silleen ketää jota ihailisin, mutta ihailen ainaki sellasia ihmisiä jotka osaa ottaa elämästä kaiken ilon irti, eikä välitä mistään mitään ja tekee just sitä mikä tuntuu ittestä hauskalta!
7. Mistä asioista et suostu luopumaan? Puhelimesta, kamerasta ja purkasta! Ja monesta sadasta muusta.
8. Miksi alunperin aloit kirjoittamaan blogia? Mun kaveri näytti sen blogin ja ehotti mullekkin että ala kirjottamaan! Eka kirjotin tätä aika kauan etten kertonu kellekkään, koska halusin koittaa onko musta tähän. Sit ajattelin etten voi ainakaan lopettaa, joten sit niitä lukijoita tuli :) Alotin tän ihan elokuun alussa!
9. Koirat vai kissat? Koirat! Seurallisempiä ja ne ei raavi :)
10. Tykkäätkö laittaa ruokaa? Todellakin! Tänää tein just italialaista :)
11. Jos saisit valita mille luokalle menisit takaisin? Menisin varmaan kuukille! Tuntu kivalta olla koulun vanhin ja oli paljon vapaampaa.

Täs mun kysymykset!

1. Mikä fiilis tällä hetkellä ja miksi?
2. Seurusteletko? Jos et, haluisitko?
3. Kauan oot kirjottanu blogia ja mistä sait päähän alkaa kirjottaa?
4. Tykkäätkö matkustella ja missä oot käyny?
5. Suihkuun illalla vai aamulla?
6. Mitä suunnitelmia kesäks?
7. Paljon kavereita vai muutama hyvä ystävä sekä muutama tuttu?
8. Parhaat biisit tällä hetkellä?
9. Homot, joo vai ei ?
10. Onko poikaystävän ihonvärillä väliä?
11. Kuinka paljon odotat kesää?

Kaikki vaan tekemään haasteita! :) Tää postaus olis vähän tylsä tällasenaan, joten loppuun pari kuvaa eilisestä! Mimosa oli siis meillä, oltiin Juusolla ja puistossa. Menin siitä sit Teemulle ja Mimosa lähti jossai vaihees. Jäin sinne sit Juuson ja Teemun kaa kolmestaan ja pelattii Black Opsia :D Ilta päätty sit sillee et juotiin varmaa viis litraa simaa, maattiin trampalla kaks tuntii ja heitettiin kyl nii hauskaa läppää et huhhuh :D Ja lopulta äiti haki mut pois keskiyöllä :D

2 comments :

  1. http://sarakarkkiblogi.blogspot.com/2012/05/haaste.html
    Sut on haastettu! (:

    ReplyDelete