Sunday, July 12, 2015

PAUL MITCHELL

Ihan ensimmäisenä haluan pahoitella kuvien laatua, sillä jouduin lataamaan kuvat Bloggerin kautta, sillä Flickr ei suostu lataamaan kuvia hotellin wifillä. Ärsyttävää...
 
Mutta asiaan, eli ajattelin kertoa hieman kokemuksia tästä hiustenhoitosarjasta, jota oon noin kolme kuukautta käyttänyt. Huhtikuun lopussa äiti toi mulle kotiin nämä hiustenhoitotuotteet, eli Paul Mitchellin Moisture-sarjan shampoon, hoitoaineen ja hoitosuihkeen. Lisäksi tuon silo
ttavan Smoothing-hiusöljyn.
Olen aina halunnut kokeilla näitä Paul Mitchellin tuotteita, mutten ole raaskinut ostaa niitä kalliin hinnan takia. Olenkin nyt käyttänyt näitä pääasiassa viimeisen kolmen kuukauden ajan, ja nämä pullot ovat olleen yllättävän riittoisia! Luulin aluksi, että hoitoaine loppuisi varmaan heti, mutta edelleen sitä on noin puolet jäljellä ja shampootakin ainakin saman verran. Öljypullostakaan ei ole mennyt kuin alle kolmasosa. Vaikka nämä olivat kalliita, voisin ostaa näitä jatkossakin, sillä ainakin mulla nämä kestää pitkään!
 Keskimmäistä, eli Instant Moisture Daily syväkosteuttavaa shampoota käytän joka toinen päivä. Tässä on tosi miellyttävä tuoksu ja hiukset on jo shampoon jälkeen pehmeät, kun yleensä mulla ne tulee karheiksi. Tämä yksinään riittää siis jo kosteuttamaan mun kuivia hiuksia, ja plussaa UV-suojasta!

Oikeassa reunassa olevaa Instant Moisture Daily hoitoainetta käytän aina shampoon jälkeen. Sitä on ihana levittää jo valmiiksi pehmeisiin hiuksiin, tuntuu oikealta tuplakosteutukselta. Tätä voi käyttää myös hoitona, jos pitää ainakin 5 minuuttia. Itse pidän lähes aina vähintään 3 minuuttia, joskus jopa 10. Hiukset tuntuvat viimeistään tämän jälkeen kyllä ihan uskomattoman pehmeiltä ja hoidetuilta! Tässäkin on vielä aurinkosuoja, tykkään.

Kun hiukset on kuivuneet hetken pyyhkeen sisällä, suihkin niihin vasemmalla olevaa Awapuhi Moisture Mistiä eli hoitosuihketta. Awapuhi on todella kosteuttava ainesosa, ja tämä sopii sekä hiuksille että iholle. Aika kätevää, sillä yleensä kun hoitosuihketta suihkuttaa ja sitä menee väkisinkin iholle, ihosta tulee ällöttävän tahmainen. Onneksi tätä saa mennä vähän ohikin, ja samalla ihokin saa kosteutusta. Olen oikea himosuihkuttelija, joten tätä on mennyt ehkä eniten, silti ainakin puolet jäljellä!

Nämä tuotteet lupaavat tehdä hiuksiin lisää kiiltoa ja joustavuutta, ja ne voin kyllä allekirjoittaa. Olen ollut tosi tyytyväinen näihin, ja siksi ostikin nyt alustavasti tuota hoitoainetta ison 500 ml pumppupullon kotiin.

Hoitosuihkeen ja harjauksen jälkeen levitän vielä pari painallusta tätä Super Skinny Serumia latvoihin. Tässä on aurinkosuojan lisäksi vielä lämpösuojakin, joten huoletta voi kuivata föönillä silloin tällöin tai tehdä saman tien vaikka kiharat. Tällä on myös suoristava vaikutus mun hiuksiin, sekä hiukset kuivaa nopeammin. Koostumus on myös kevyt, joten tätä on vaikea laittaa liikaa niin, että hiukset tulisivat rasvaisiksi. Suosittelen siis tätäkin!

No comments :

Post a Comment