Monday, January 26, 2015

30 FACTS

1. Oon tosi huono aloittamaan tälläsiä juttuja, missä pitää kertoa itsestään. Alussa kerron aina kaikkea tylsää ja lopussa kaikkea outoa, eikä tämäkään varmaan tee poikkeusta...
 
2. Oon asunut ihan koko ikäni Jyväskylässä ja muuttanut vain kerran
 
3. Rakastan kesän lämpöä, mutta talvi on silti ihanan kaunista aikaa
 
4. Oon perfektionisti. Teen jonkun asian joko kunnolla tai en ollenkaan. Tää on toisaalta tosi hyvä piirre, mutta aiheuttaa myös paljon stressiä esimerkiksi kouluasioissa
 
 5. Suklaa on mun ykkösherkku, nyt ja aina
IMG_8009
6. Tykkään puhua suoraan lähes kaikesta, joten musta voi saada myös huononkin kuvan ennen kuin muhun tutustuu
 
7. Liittyen edelliseen, en siis pidä ihmisistä, jotka ei osaa sanoa omaa mielipidettään johonkin asiaan, edes kysyttäessä...
 
8. Oon oppinut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä liikaa eikä mua onneksi tippaakaan kiinnosta mitä muut musta ajattelee, ja oon siitä aika hemmetin ylpeä (älkää nyt sentään saako ylimielistä kuvaa)
 
9. Mulla aivan ihania ystäviä ja oon tosi ilonen, että päätin mennä norssiin
 
10. Oon päättäväinen, jopa liiankin
IMG_8053 (2)
11. Lähden puolen vuoden päästä Amerikkaan vaihtoon, joka herättää mussa tunteita laidasta laitaan
 
12. Oon siis tosi rohkea yleensä mutta löytyy musta se arka ja hiljaisempi puolikin
 
13. Rakastan uusien paikkojen näkemistä, ja tätä kuvaa hyvin lause "if I had enough money, you would never see me again"
 
14. Oon eläinrakas ja oon aina halunnut oman koiran
 
15. Musta tulee isona lääkäri. Pienenä halusin hammaslääkäriksi, alakoulussa eläinlääkäriksi ja yläkoulussa kirurgiksi, joka pätee yhä
IMG_8000
16. Oon hyvä koulussa ja myös positiivisesti yllättynyt, ettei mun arvosanat lukiossa ole juuri pudonneet

17. Panostan kaikkeen mitä teen ja teen kaiken aina täysillä (yritän ainakin)

18. Luovuttaminen kuvaisi ehkä vähiten mun luonnetta

19. Oon aika "tyttömäinen", mutta samaan aikaan myös poikamainen rämäpää

20. Viihdyn paremmin poikien seurassa, mutta nykyään suurin osa mun kavereista on kuitenkin tyttöjä IMG_8023
21. Oon tosi laiska, mutta saan välillä kunnon siivoushepuleita
 
22. Oon kuitenkin samaan aikaan tosi siisti ja tykkään siivota, eikä mun huone oo ikinä sotkunen
 
23. Lempivärejä on musta, beige, valkoinen, turkoosi, vaalenpunainen ja punainen
 
24. Rakastan shoppailua, mutta onneksi oon rajoittanut sitä aika paljon. Mulla onkin vaatehuoneellinen vaatteita, josta löytyy aina "uusia" vaatteita, joiden olemassaoloa en ole edes muistanut...
 
25. Oon aina innoissani kaupan kosmetiikkapuolella! En tiedä mikä niissä on niin kiehtovaa
IMG_8069
26. Mulla on luonnostaan blondit, mutta oon värjännyt mun hiukset punasiks, ruskeiks, mustiks ja sitten taas vaaleiksi!
 
27. Otin napakorun melkein vuosi sitten
 
28. Parasta mitä tiiän, on mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin juuri ajelluilla säärillä, haha
 
29. Venetsia on ehkä hienoin paikka missä oon käynyt!
 
30. Valokuvaaminen on ollut jo alakoulusta asti se mun juttu

No comments :

Post a Comment