Monday, June 30, 2014

randoms from june

En oo itekkään varma miksikä tätä postausta pitäis kutsua, tässä on siis ihan randomjuttuja kesäkuulta. Muutama julkasematon kuva ja jokunen asia mitä en oo täällä vielä ehtinyt mainita. Tää saatta olla vähän turha, mutta tulipahan tehtyä ajan kuluksi!
IMG_3960
Aloitetaan tällä ihanalla korulla, jonka sain äitiltä päättäjäislahjaksi. Tää on siis Kalevalan Vanamo -kaulakoru. Tykkään tästä tosi paljon ja tää sopii hyvin melkeimpä mihin tahansa juhliin. Mua vähän hirvittää käyttää aina kalliita koruja, koska pelkään että ne menee rikki. Mutta tän kanssa aion olla varovainen! Pääsin pitämään tätä jo päättäjäispäivänä Teemun synttäreillä, ja aion pitää jatkossakin aina kun on tilaisuus.
IMG_kollaasi7323
Yks kesäkuun kohokohdista oli, kun yhteishaun tulokset tulivat 12. kesäkuuta. Olin melko varma, että pääsen sinne minne haluan, ja niin kävikin! Vähän jännitti kuitenkin, kun tuonne oli Keski-Suomen korkein keskiarvoraja, mutta pisteitten perusteella pääsin kuitenkin aika helposti sisään. Ootan innolla lukion alkua, koska yks mun parhaista kavereista on samalla luokalla ja tunnen sieltä muitakin! Mun luokka on kuulemma MALU-painotteinen ja plussaa on, että koulu tarjoaa kaikille iPadit. Oon halunnu iPadia pitkään, ja nyt mun ei edes tarvitse maksaa siitä mitään. Saatiin myös kirjalistat, joten nyt kyselemään serkuilta ylimääräsiä kirjoja!
IMG_3975
Mun puhelin meni kesäkuun alkupuolella rikki (kun paiskasin sen maahan..) ja Teemu kävi sitten seuraavana päivänä ostamassa mulle uuden lohdutuksena, ja otti ite sen rikkinäisen. Se yritettiin eilen korjata, mutta etulasin näytön kaapeli meni kai rikki, joten sitä ei saada enää luultavasti kuntoon. Siitä meni siis etu- ja takalasi ihan säpäleiksi. Täytyy käydä ostamassa kokonaan uusi vissiin.. toinen uusi siis. 
IMG_3887 IMG_kollaasi9347
Viimesenä ei-niin-ilmotusluontoinen asia. Perjantaina teatteri-esityksen jälkeen mentiin vielä keskustan suunnille, ja 22 aikaan taivas täyttyi kuumailtapalloista. Ne oli kieltämättä hienon näkösiä taivaalla ja oli sairaan siistiä ajella kotiinpäin, kun kuumailmapalloja lenteli yläpuolella. Mietittiin, että joskus me varataan joku matka, että päästään tommosen kyytiin! Ois niin siistiä.

No comments :

Post a Comment