Friday, February 14, 2014

wanhat 2014


Hyvää ystävänpäivää kaikille! Itse tulin toissayönä taas kipeäksi, ja nää pari päivää oon ollu poissa koulusta. Tänään mun molemmilla serkuilla oli kuitenkin vanhojen tanssit, ja olihan mun tietenkin ihan "pakko" päästä katsomaan näitä prinsessoja. Päivällä kävin katsomassa Riinan lukion tanssit, ja illalla yhteisissä tanssiaisissa näin vielä molemmat tanssimassa. Nämä kuvat on otettu uudella kameralla, jonka kävin tänään vihdoin hakemassa! Vanhan kameran kuvia en jaksanut edes siirtää koneelle. Nää oli mun ekat vanhojen tanssit mitä oon käyny katsomassa, ja aion todellakin mennä katsomaan ensi vuonnakin! Niitä katsoessa aloin odottaa omia vanhojen tansseja vielä enemmän.. Ja mun tapauksessa pääsen viettämään niitä vasta kolmen vuoden päästä. Oli kuitenkin ihana nähdä kaikkia kauniita pukuja ja mun tytsyt oli taas niin nättinä! 

No comments :

Post a Comment