Thursday, January 16, 2014

leather converse

Alkuun, pahoittelut pienestä tauosta. Melkeen parin viikon aikana on tapahtunut niiin paljon kaikkea suurta, että en edes pysy laskuissa. Päällimmäisenä se, että sairaistuin viikko sitten ja oon edelleen tosi kipeä. Oon rampannu viimeset pari päivää ensiavussa ja mulle on tehty vaikka ja mitä testejä, mutta kukaan ei oikeen näytä tietävän mikä mulla on. Huomenna ehkä selviää! Mulla pysyy siis kuume 40 tuntumilla ilman lääkkeitä.. Täytyy sanoa että mielummin olisin koulussa. Oon siis ollut kotona koko viikon. Ennen kun tulin kipeäksi, käytiin kattomassa uusin Paranormal Activity. Parempiakin on nähty, mutta silti sätkin koko kahden tunnin ajan. Kotonakin oon ehtinyt pitää kunnon Twilight-maratonin ja kuvasin uudet kengät. Sain siis vihdoin ostettua talvikengät, ja päädyin taas consseihin, koska en osaa ilmeisesti enää käyttää muita kenkiä. Noi on kyllä ihanan tuntuset jalassa! Toivottavasti mun vointi paranee niin pääsee taas kuvailemaan, sillä täälläpäin Suomea on ollut ainakin tosi kauniita päiviä.

No comments :

Post a Comment