Wednesday, September 11, 2013

me and my new makeup

Halusin tulla jakaa nää erittäin turhat kuvat teille koska mulla ei nyt oo muutakaan tekemistä. Ostin tänään vihdoin täydellisen kosteusvoiteen ja sitä ei voi kehua liikaa! Lisäks noi Maybellinen FITME-meikit oli jossain tarjouksessa nii testataampa niitäkin. Tää ilta on ollu pelkkää tylsyyden tappamista, koska lääkäri käski mun kirjaimellisesti löhöillä koko illan. Otin varmaan tuhat kuvaa ja lähes kaikki oli jotain irvistelykuvia kuten mun tapauksessa aina. Söin kans pitsan ja mun pitäis tehdä yh:n essee mutta en jaksa. Viivytän sitä taas niin kauan että mun on pakko tehdä se. Asiasta kukkaruukkuun, syksy on näköjään tullut tänne yhtäkkiä ja anorakissa tulee aamulla kylmä. Mun tarvii ostaa joku vähän paksumpi takki. joka kävis myös talvella. Haluun kesän takasin tai jonnekkin lämpöseen ruskettumaan. Mulla oli vaikka mitä mielessä, mutta tietenkään ne jutut ei tuu just nyt mieleen... ja tästä tuli muutenkin vähän tämmönen höpöttelypostaus :D No vaihtelu virkistää ja mä taidan mennä vaihteeks ajoissa nukkumaan! 

No comments :

Post a Comment