Saturday, September 28, 2013

BW

Entiiä johtuuko tää syksystä, mutta mun tekee mieli muokata jokanen kuva mustavalkoseks?! Outoo. Tää postaus ei muutenkaan ole mistään laadukkaimmasta päästä, mutta oli pakko keksiä jotain tekemistä. Pari viimestä päivää oon ollu Pinjan kanssa täällä kotialueella (voiks tolleen ees sanoo..) mutta eilen käytiin myös moikkailemassa kavereita. Tänään oon ollu vaan kotona ja onneks eioo ihmeellisempiä suunnitelmia. Mulla on hirveesti univelkaa näitten koirien takia, koska ne herättää mut joka aamu niin aikasin. Itseasiassa voisin lähtee nyt ruokkimaan ja lenkittämään koirat, mutta sitä ennen ois pieni kysymys. Oon aatellu tehä mydayn videolle jos se kuulostaa teistä kivalta idealta? :) Eka mun pitäis tietää joku videoiden muokkaus-ohjelma, joten oisko siihenkin jotain vinkkejä? Ja opetella käyttämään sitä...

No comments :

Post a Comment