Thursday, August 22, 2013

before I die I can say "I did it!"

Nimittäin sen että oon ainakin yrittänyt. Yrittänyt päästä vaihtoon. Voin sanoa, että ei ollut musta kiinni. Tää on tärkeä asia ja se piti hoitaa alta pois ennenku se painuu taas kivenkoloon. Vihdoinkin tää prosessi on alkanut, vaikkakin vasta mun osalta. Nimittäin tänään tein aika tärkeä päätöksen vaikka se ei tarkoita vielä mitään konkreettista. Tää on vasta mahdollisuus. Ensin arvoin kahden mantereen väliltä, sitten kahden maan ja sitten vielä hinnan (jonka ei pitäis vaikuttaa koska kaikki on mahdollista). Päädyin USA:aan. Siellä kaikki on mahdollista. Lähetin siis yksinkertaisen hakemuksen Explorius-järjestölle. Muhun tullaan ottamaan yhteyttä noin viikon päästä ja sopimaan haastattelu joka käydään suomeks ja englanniks. Vähän jännittää, koska oon oottanu tätä syksyä niin kauan, jotta saan tehdä hakemuksen, päästä haastatteluun, kuulla pääsenkö ja saanko toteuttaa mun unelman. Unelmat on tehty toteutettaviksi, ja musta ois kohtuutonta estää ketään totettamasta omaa unelmaansa. Tiedän että asioiden järjestäminen vaatii multa kovaa työtä mm. rahan hankkimista ja kovaa säästämistä, mutta siihen oon valmis. Teen vaikka koulun jälkeen töitä, jaan lehtiä ja käyn koko ensi kesän töissä, mutta tästä en luovu. Mitäs sitä vanhana muistellaan, jos nuorena ei olla mitään tehty?

2 comments :

  1. Haitko siis vaihtoon 2014-2015? :) Mä itse toteutan unelmani ja meen ensi kesänä kolmeksi viikoksi Englantiin kielimatkalle. Se maksaa - paljon - mutta uskon että no rahan arvoista. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu hain, ensviikolla olis haastattelu :) Vähän kiva! Itekki meen jos en tonne vaihtoon lähe niin jonnekki päin kielimatkalle :)

      Delete