Wednesday, June 26, 2013

women can´t never have too much clothes

         paita Carlings 12.90                                                 t-paita H&M 9.95
GT noin 9.90
pitkät sukat GT 2.90
taivaskuvioiset H&M 5 & inkkarikuvioiset GT 9.90
rannekoruja H&M 2.5
sweatpantsit Cubus 9.90

Aivan totta. Tässä on kuitenkin kaikki jutskut mitä oon tähän asti löytäny alennusmyynneistä. Oon katellu näitä kaikkia vaatteita aiemminkin sillä silmällä, että joskus mä vielä ton ostan. Mutta en oo kuitenkaa ostanut onneksi, koska nyt kaikki oli puoleen hintaan. Not bad. Noi molemmat legginssit oli varsinaisia löytöjä! Kaikki oikeestaan. Mulla on vielä muutama iso ja pieni juttu ostoslistalla, esimerkiks ihana t-paita, kangaskassi ja lippis. Nyt kun tää meni (taas) höpinäks nii kerron tässä samalla mun suunnitelmaa niistä toivepostauksista, joita jotkut on toivonu. Eli huonepostauksen teen kun saan mun huoneen "valmiiks", koska vielä puuttuu pari juttua, videopostauksen sitten kun saan uuden kameran ja kaveripostauksen luultavasti koulujen alussa, koska en nää kaikkia kavereita välttämättä kesällä ja en oo vielä keksiny miten sen toteutan. Jos teillä on lisää ideoita niin laittakaa kommenttia ja yritän niitä parhaani mukaan tehdä!

2 comments :