Saturday, March 16, 2013

summer, we are waiting for you

Oon koko aamun selaillu We♥Itiä ja tässä on teille kuustoista kollaasia ja 64 kesäistä kuvaa. Ootan kesää ihan sikana ja mua ärsyttää, koska on vasta maaliskuu ja lunta vaan tulee. Mutta sit on se fiilis kun loma alkaa pitkän odotuksen jälkeen! En malta oikeesti oottaa enää. Jotenkin mulle tuli vaan hirvee inspiraatio tehä nää kollaasit ja jakaa nää myös teille. Jos nää kaikki kuvat kuvais mun kesää, niin siitä tulis ihan täydellinen. Hyvä ruoka, kaverit, hauskanpito, ruskettuminen, extempore-reissut, uiminen, höntsäily, kaikki hullut ja tyhmä ideat ja valvominen ainakin kuuluu mun kesään, ja paljon muuta. Kesän must to do-listalla on ainakin laivalla käyminen, summer up-festarit, joku siisti junamatka, yöuinteja ja muuten vaan mennään fiiliksen mukaan. Ei se mitään suunnittelua tarvii. Harmi vaan että kesä tuntuu niin lyhyeltä, mutta siks siitä pitääkin ottaa kaikki ilo irti! And i will. 

No comments :

Post a Comment