Sunday, November 25, 2012

little words about past week





Mua hävettää tulla kirjottelee tänne tämmösen kuvamäärän kans, mut päätin kuitenki tulla. Oon tapellu näitten kuvien kanssa varmaan tunnin enkä vieläkään oo tyytyväinen niihin enkä koko blogin ulkoasuunkaan. Säätelen sitä aina pikkuhiljaa näitten päivien aikana siihen asti kunnes oon täysin tyytyväine. Asiaa vaikeuttaa tietenki se, että tää tietokone ei tottele enkä osaa käyttää vieläkään bloggeria täydellisesti...:D Nyt jätän nää turhat höpinät pois. Tällä viikolla ois ollu varmaan useempanakin päivänä aikaa tulla postailemaan, mutta ei huvittanut kuvata mitään koska olin kipeenä. Maanantaina olin koulussa ja tiistaina kesken päivän alkokin nousta kuume ja nukahtelin tunneille. Keskiviikon olin kotona ja torstaina menin taas kouluun, mutta jo ekalla tunnilla kuume nouskin takas, mutta olin silti osan päivää vielä koulussa ja perjantain taas kotona. Launtaina kattelin leffoja ja siivoilin, ja tänään olin keskustassa Camillan, Melissan ja Wilman kans ja ostin noi kollarit ja hupparin. Mun mekkokin tuli postissa  ja se on ihan täydellinen! Nyt on vähän reilu viikko tanssiaisiin, en enää millään malta oottaa! Nyt pitäis lähtee käymään vielä Lauralla nopeesti, hyvää viikonalkua kaikki!

No comments :

Post a Comment