Tuesday, August 14, 2012

back to school

    
Olin tossa perjantaista sunnuntaihin yksin kotona ja Mimosa oli meillä yötä. Perjantai iltana Aatu oli myös meillä ja katottiin Titanic, tehtiin tortilloja ja jubailtiin skypessä ihmisten kaa. Sunnuntaina oltiin keskustas Iidan kans ja myöhemmin mentiin Keljoon Jonnan ja Annastiinan kaa ja oltiin koulun katolla.
Eilen oltiin koko päivä puistossa, syötiin ja pidettiin hauskaa. Välissä käytiin kirkossa riehumassa ja kävin kuvaamassa pikkuveljee kun sillä oli semmone koulusiunaus? koska se lähtee nyt kouluun :) Säälin sitä!
Tänään oltiin porukalla keskustassa. Eka olin Camillan kans kahestaan ja etittiin sille uusia juttuja :) Käytiin myös subissa ja kun muut tuli niin kierreltiin eri paikoissa juttelemassa ja juoruilemassa. Mm. hese, spice ice ja mäkkäri.
Huomenna alkaa jo koulu, mutta tuntuu että vois pitää toisen loman heti putkeen. En väitä ettei mun kesäloma ois ollu hyvä, se on varmaan oikeesti ollu paras tähän mennessä! Oon tutustunu paljon uusiin ihmisiin, ollu paljon kavereitten kanssa, tehty kaikkee tyhmää ja hauskaa. En vaa malta mennä kouluun istumaan vaikka näkeekin melkeen kaikki kaverit joka päivä. Sää ois tietty voinu olla parempi, mutta en valita. Hyvä kesä hyvässä seurassa ei voi muuta sanoa! Ja en olis voinu paremmin viettää mun viimesiä lomapäiviä.

No comments :

Post a Comment