Friday, July 20, 2012

mun tää viikko

       
Tässä olis vähän risteilykuvia kamerasta. Toi edellinen postaus on siis tehty puhelimella paikan päällä ja parantelen sitä vielä vähän koska se näyttää tyhmältä tollee :D Mutta mulla oli ainaki kiva ilta ja laiva lähti siis jkl satamasta ja meni Päijännettä pitkin Jämsään. Menisin kyl toisenki kerran, suosittelen :) Muita kuvia mulla ei ole tästä viikosta, jotain julkaisemattomi kuvia pyörii sitten tuolla oikeassa yläreunassa nii sieltä voi sit kattoo! Oltiin kuitenki maanantaina porukalla Aatulla ja sitte tuokkarilla, tiistain Mimosa oli meillä ja eilen oltiin äitin kaa kaupoilla ja olin Heidin kanssa mun kaverilla Katilla. Sit se tärkein, mennään Mimosan kaa siis kattomaan sitä Justin Bieberin keikkaa ja nyt yritän kuunnella sitä mahdollisemman paljon etten oo sit ihan outsideri siellä keikalla :D Noi pari biisiä on ihania! Tulipas paljon asiaa, mutta nyt meen pakkaileen koska lähen kohta mummolaan ja huomenna on taas yhdet juhlat! (siks noi kynnet) :D

No comments :

Post a Comment