Sunday, March 9, 2014

the strangest pics ever


Oon vähän myöhässä, mutta hyvää naistenpäivää kaikille naisille! Mun lauantai oli aika mukava. Kävin rauhassa suihkussa, meikkasin ja lähin käymään Iiriksen kanssa keskustassa. Tarkotus oli ostaa ehkä maailman ihanimmat farkut, mutta koot oli loppu.. Löysin kuitenkin nätin topin Vero Modasta alelapulla varustettuna! Siitä menin suoraan Teemulle eikä tehty mitään erikoista, muutakuin dippivihanneksia ja katottiin vika Putous-jakso :) Viime viikko oli aika kiireinen ja samoin ensviikko, mutta sen jälkeen mulla on enemmän aikaa kuvailuun ja tälle blogille. Ennenkuin alkaa kaikkien päättötöiden ja sun muiden tekeminen, joita en todellakaan oota innolla. Tätä jaksoa on jäljellä enää viikko ja sitten alkaakin peruskoulun viimenen jakso, hui! Tulevalla viikolla mulla on vielä neljä koetta (joista kaks valtakunnallisia) ja arvaatte varmaan miten oon tän sunnuntain vaihteeksi käyttänyt. Tein tällä viikolla myös yhteishaun, ja toivon kädet ristissä että pääsen mun ensimmäiseen hakutoiveeseen!

No comments :

Post a Comment